Buff
Розділ
  1. Каталог:
  2. Дорослим
  3. Дітям
  4. РОЗПРОДАЖ

Оплата та доставка

Будь ласка, уважно ознайомтесь з цією інформацією - прочитання даного розділу збереже Ваші і наші нерви.

Наш інтернет-магазин працює за наступною схемою: 
1. Через корзину Ви оформлюєте замовлення на товари, які Вас зацікавили. 
2. При оформленні вказуєте зручний спосіб оплати та отримання замовлення (якщо в Вашому місті декілька складів перевізника - в коментарях вказуєте найбільш зручний).
3. Очікуєте дзвінка або електронного листа від менеджера для підтвердження замовлення - він повідомить орієнтовну дату і час, коли вказане замовлення буде готове до доставки або самовивозу або Ви отримаєте лист з номером замовлення та реквізити для його оплати.

.                ЗАМОВЛЕННЯ                .

Ви можете цілодобово замовляти товари з каталогу нашого інтернет-магазину, складати їх собі в кошик і оформляти замовлення! Після чого чекайте дзвінка від менеджера магазина для подальшого оформлення.

Обробка замовлень здійснюється лише в будні дні!

Замовлення зі способом доставки "Самовивіз" Ви можете забрати в магазині "Нова Земля" тільки після дзвінка-підтвердження від менеджера інтернет-магазину.

Веломагазин "ВелоКиїв"

м. Київ, вул. Комбайнерів, 3-А

Графік роботи:

Пн-Пт (11:00-19:00)

Сб (10:00-18:00)

Вс (10:00-17:00)


.              ОПЛАТА              .

Увага! Виставлений рахунок має бути оплачений протягом трьох робочих днів. По закінченню цього терміну Ваше замовлення буде розформоване, а товар повернеться у вільний продаж. 

Оплата може здійснюватися наступними способами: 
• Готівковий розрахунок (самовивіз або кур`єром по Києву)

• LiqPay

• Оплата на рахунок "ПриватБанк"  (переказ через систему "Приват24", термінал, каса банку) https://privat24.ua/reg/

Шановні клієнти! При оплаті замовлення вказуйте номер Вашого замовлення. Це значно прискорить подальшу обробку замовлення.

.            ДОСТАВКА           .

Доставка по Києву:

Доставка здійснюється кур'єром з понеділка по п'ятницю до входу в/на будівлю/територію/прохідну.

Доставка по Києву в суботу оговорюється окремо! 

Через напружену ситуацію на дорогах Києва (пробки, непрацюючі світлофори і т.д.) ми не можемо гарантувати точний час доставки, але наші кур'єри максимально намагаються дотримуватися графіка. Тому ми просимо Вас зазначати проміжок часу, в межах якого Ви точно будете перебувати за вказаною в заявці адресою для отримання замовлення. 

Вартість доставки по Києву виходячи з вартості замовлення (при розрахунку вартості акційні товари та товари зі знижкою не враховуються): 

1. Замовлення до 100 грн передаються тільки на самовивіз. 
2. Вартість доставки замовлень сумою до 1500 грн - 50 грн. 
3. Більше 1500 грн - доставка безкоштовна. 
Ще раз наголошуємо: доставку АКЦІЙНИХ товарів та товарі ЗІ ЗНИЖКОЮ оплачує покупець (отримувач).

Доставка по Україні: 

Відправлення замовлень на суму більше 1000грн - безкоштовне.
Замовлення на суму до 1000грн, а також замовлення, що містять акційні товари або товари зі знижками, оплачує отримувач.
Ми здійснюємо доставку компаніями-перевізниками ЛИШЕ в будні дні! 

У нас немає можливості відправляти товар післяплатою (накладним платежем). 

Доставка в регіони України здійснюється на підставі 100% передоплати замовлення, згідно виставленого Вам рахунку. 

Після підтвердження замовлення вибраний Вами товар ставиться в резерв терміном на 3 дні. Якщо після закінчення цього часу на наш розрахунковий рахунок не надійшли гроші - товар автоматично вилучається з резерву. 

Після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок, протягом 3-х днів ми здійснюємо відправлення товару транспортними компаніями. 

Оформлення та відправка товару в офісі транспортної компанії відповідно до тарифів. Доставка товару здійснюється транспортними компаніями: "Нова Пошта", "Ваш Час", "Ін-Тайм", "АвтоЛюкс" або "Делівері" на Ваш вибір, але тільки в міста України, де є представництва даних компаній. 
Відправлення "НоваПошта" здійснюються щодня. Всі інші перевізники - раз на 2-3 дні, по мірі накопичення.

Після відправки замовлення, на Вашу електронну пошту буде надіслано повідомлення з номером декларації, за яким ви зможете відстежити та отримати товар в представництві транспортної компанії у Вашому місті (при наявності паспорта або документа, підтверджуючого особу).

Оплата послуг транспортної компанії відбувається при отриманні замовлення в офісі транспортної компанії. 
Вартість послуг транспортної компанії можна дізнатися на сайтах перерахованих вище компаній. 
Адміністрація інтернет-магазину не несе відповідальності за розрахунок вартості послуг транспортних компаній.


.          ОТРИМАННЯ          .

Уважно розгляньте товар, переконайтеся у відсутності видимих ​​механічних ушкоджень, перевірте працездатність ручок, запорів, клямок, інших механічних вузлів, наявність і правильність заповнення документів. Пам'ятайте, що претензії щодо зовнішнього вигляду та комплектації доставленого товару Ви можете пред'явити тільки до передачі Вам товару продавцем. 

Розрахунок за товар здійснюється на місці доставки (тільки в національній валюті - гривні). 
Після цього кур'єр віддає Вам пакет документів на товар: товарний чек і гарантійний талон. 

Увага! 
Кур'єр не уповноважений давати будь-які консультації на технічні чи комерційні теми, а також виконувати будь-які доручення клієнта. Перевірка товару у присутності кур'єра, а також всі взаєморозрахунки повинні бути виконані в строк не більше 3-5 хвилин. 

Замовлення за доставкою сплачуються в повному розмірі чеку. Якщо Вам не підходить один з товарів, що доставив кур'єр, повернути його можна в фізичному магазині. Якщо Ви повертаєте товар кур'єром - враховується подвійна доставка (100 грн).

Якщо з яких-небудь причин товар Вам не підійшов - послуги кур'єра оплачуються в будь-якому випадку. 
Шановні покупці, будь ласка, не затримуйте наших кур'єрів :) 

Увага! 
Після того, як товар оплачений і кур'єр поїхав, претензії по комплектації і зовнішніх пошкоджень не приймаються! 
Найголовніше! Перед початком експлуатації покупець зобов'язаний уважно ознайомитися з інструкцією та правилами експлуатації купленого виробу. 

.          ПОВЕРНЕННЯ           .

Відповідно до Законодавства України (ЗУ "Про захист прав споживачів") існують випадки коли покупець може повернути Магазину куплений товар: 

- Товар несправний (Стаття 8) 
- Товар несправний і був у ремонті і після ремонту той же дефект з'являється знову з незалежних від споживача причин, 
- Товар несправний і використовувався, і присутній один з фактів: 
- Сервіс-центр не може усунути дефект, 
- Сервіс-центр не може усунути дефект на протязі 14 днів, після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції. 
- Товар не сподобався (Стаття 9) - товар не був у використанні, тобто є новим (корпус в ідеальному стані, збережені всі захисні плівки, упаковка, документи і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня купівлі). 
Для повернення товару при собі необхідно мати: 
- Товар в робочому стані, 
- Повну комплектацію включаючи пакувальні елементи, 
- Повну неушкоджену упаковку, 
- Товарний чек, 
- Гарантійний талон. 
При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей у цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше, ніж протягом 7 днів. 
Гроші за виконані послуги (доставка товару, підйом, переміщення) не повертаються. 
Бажаємо Вам вдалих покупок!